sierpnia 07, 2017

ZNÓW PORUSZAMY WIATR



Będąc osobą robiącą coś innego w swoim otoczeniu spotkałam się z hejtami w dużej mierze kompletnie nie konstruktywnymi. Zawiść i chamstwo w tych czasach jest czymś, co można spotkać już na co dzień. To co słyszałam na swój temat przez te 4 lata prowadzenia bloga - uwierzcie, nie mieści mi się to w głowie i przy tym, zrobiłam ogromny błąd - przejmowałam się złą opinią innych ludzi na ten temat. Tak myśląc o tym, zastanawiam się, że teoretycznie każdy ma prawo do wypowiedzi, ukazania swojego zdania na jakiś temat i nie zgadzania się z czymś, ale praktycznie,  zauważmy, że wolność słowa i własna opinia to jest zupełnie coś innego, niż chamskie naśmiewanie się z czyiś sukcesów. Przyznaję się, sama nie przepadam za ludźmi, wolę być sama, tam gdzie mogę skupić się na sobie lub w obrębie mojej małej grupki, w której czuje się komfortowo i wiem, że nie polecą głupie podteksty w stosunku do tego co robię. Ale to, że nie lubię ludzi, nie znaczy, że mam każdego hejtować na prawo i lewo oraz podstawiać im kłody pod nogi tylko dlatego, że ktoś ma więcej pieniędzy, lepiej się ubiera czy jest ładniejszy, bo co mi to da? Nikt przez to nie zbrzydnieje a może być im po prostu przykro. Mimo wszystkiego warto pomyśleć o tym, jak druga osoba się czuje i czy nam byłoby miło, gdyby to nam ktoś ciągle podcinał skrzydła. Gdy coś mi się nie podoba, po prostu to zlewam albo wyłączam, nie wszyscy ludzie na świecie mają taki sam gust i to rozumiem. O wiele lepiej byłoby, gdyby każdy tolerował, lub po prostu nie interesował się tym, co robią inni, bo łatwiej byłoby nam osiągnąć cel i pragnienia. Bądźmy dla siebie bardziej empatyczni, bo nie wiem jak wy, ale ja w karmę wierzę i wiem, że każde zachowanie do nas kiedyś wróci. Na mnie się już to co złe odbiło, teraz tylko chcę, żeby to co dobre już przy mnie zostało.


















koszulka - gamiss
okulary - gamiss

INSTAGRAM

11 komentarzy:

  1. bardzo szczery i dobrze napisany post! trzeba po prostu robić swoje i tyle. świetne zdjęcia! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same spodenki, są śliczne :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj hejty nigdy się tym nie przejmuj i pamietaj ze nikt ci nie przeszkodzi w dazeniu do celu :*
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Lubie takie zestawienia szczególnie w weekendy:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także na początku prowadzenia bloga spotykałam się cały czas z hejtem, ale w końcu przestałam się tym przejmowac.

    Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro hejtują to znaczy, że zazdroszczą (;
    Ale no niestety ludzie nie zdają sobie sprawy jak coś może oddziałać na innych. Zamiast pracować nad sobą i wskakiwać na "wyższy poziom" to wola innych zlinczować i sprowadzić niżej. /;

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i tatuaż. ♥
    Ludzie bardzo łatwo mogą zepsuć humor, ale trzeba wiedzieć swoje i działać mimo wszystko! :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe komentarze, obraźliwe usuwam.
pamiętaj, żeby zostawić link do swojego bloga - zawsze wpadam :)