sierpnia 01, 2017

4 LATKA



Kto by pomyślał, że założenie bloga z nudów tak bardzo mnie wkręci. Dokładnie 4 lata temu się to stało. Warto było wysłuchiwać tych wszystkich okropnych słów kierowanych w moją stronę, tylko dlatego, że robię coś innego niż wszyscy, warto było dla patrzenia jak im ucieka teraz wzrok gdy na nich patrzę, ze wstydu i zapewne zazdrości, patrząc, jak bardzo to kocham i jak dobrze mi to idzie. To była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu i dziękuję wam wszystkim i każdemu czytelnikowi z osobna, za to, że ze mną jesteście. Za tak pozytywne komentarze (nie raz mi się łezka w oku kręciła), za wsparcie, za wszystko. Nawet nie wiecie ile to wszystko dla mnie znaczy i jak strasznie ważne dla mnie to wszystko jest. Oczywiście, były chwile słabości, chciałam to skończyć, bo już nie mogłam tego wytrzymać. Ale dałam radę i teraz już na pewno sobie poradzę z każdą taką sprawą. Nigdy nie byłam z siebie tak dumna, jak jestem teraz. 4 lata... przecież to kupa czasu. Tyle się przez ten czas wydarzyło, firmy mnie doceniły i jest jeszcze lepiej. Coś pięknego, serio.
Jeszcze raz, bardzo, bardzo, bardzo wam dziękuję za te 4 lata i oczywiście to jeszcze nie koniec, to dopiero początek!





















koszulka - sinsay
spodnie - h&m
zegarek - rosegal
okulary - rosegal
naszyjnik - rosegal

INSTAGRAM


16 komentarzy:

  1. o super! gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia oraz gratulacje!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację 4 latek. Super zdjęcia. Życzę aby cie nie opuszczała wena.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gratuluję, ja bloga prowadzę dopiero 1,5 roku ale bardzo się w to wkręciłam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Gratuluję i powodzenia :) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 lata to na prawdę długo, gratuluję wytrwałości ;) życzę dalszych sukcesów i rozwoju kariery blogerskiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!:D Już 4 lata! Gratuluję kochana!♡
    Życzę Ci kolejnych, długich, pracowitych lat!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ja nawet nie liczę ile już to minęło od kiedy prowadzę regularnie mojego bloga. Z 2 lata? Może więcej? Jednak nie robię żadnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości w pisaniu i fotografowaniu. Choć u mnie nie minął jeszcze rok, również wkręciłam się w pisanie, bo jest to świetna zabawa i oderwanie się od wszystkiego :)
    Poza tym urocza stylizacja, choć buty nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości i życzę wielu sukcesów !
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie zawsze znajdą w innych coś, do czego się doczepią. Niestety tak to już jest. Łatwiej napisać hejt, niż spojrzeć na siebie ...
    Gratuluję Ci wytrwałości i życzę wielu sukcesów. Bardzo ładne zdjęcia, śliczne okulary.
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajkuu jak ja Ci zazdroszczę tych włosów! Przepiękne Kochana!
    I gratuluję również!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    Obs? angelikanowakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe komentarze, obraźliwe usuwam.
pamiętaj, żeby zostawić link do swojego bloga - zawsze wpadam :)