lipca 27, 2017

MIŁOŚĆ USKRZYDLA



Leżę w łóżku z laptopem na kolanach, popijając herbatkę i objadając się milką oreo, przy tym wspominając kolejny wspaniale spędzony dzień. Gdyby ktoś powiedział mi parę miesięcy temu, że moje życie będzie wyglądać tak jak wygląda nie uwierzyłabym mu. W ostatnim poście bardzo na siebie narzekałam, mówiłam sobie że wszystko się zmieni i uwaga - udało się! Teraz mogę przyznać, że jest zupełnie inaczej i dni wakacji mijają mi jeszcze szybciej ze względu na to, że jest superświetnie. Wszystkie resztki zła, które we mnie pozostały odejdą w sobotę, bo tańczenie na imprezie zawsze mi pomaga i strasznie cieszę się na ten dzień. Bardzo podoba mi się to wszystko co się teraz wokół mnie dzieje, a mój chłopak daje mi jeszcze więcej szczęścia i zabawy z życia. Czuję się świetnie, zawsze mam wsparcie i pomoc, i jak widzicie - pomaga mi bardzo. Wspominając poprzednie wakacje, w których ciągle nic bym nie robiła, tylko się leniła i narzekała jak bardzo mi się nie chce. A teraz? Teraz cały czas mam ochotę gdzieś jeździć, robić coś ze sobą. Jutro szykuje się kolejny świetny dzień i powiem wam, że te wakacje naprawdę są najlepsze ze wszystkich jakie miałam w życiu. Jak pomyślę o tym, jak kolorowo to wygląda, to samej ciężko jest mi w to uwierzyć i nie wiem ile czasu jeszcze mi to zajmie, bo to jest piękniejsze niż każdemu mogłoby się wydawać. Jest tak, jak chciałam żeby było i kompletnie nie chce, żeby cokolwiek się zmieniało, jest cudownie.











INSTAGRAM



14 komentarzy:

  1. To akurat prawda - miłość działa cuda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pozytywnie to napisałaś. Mimo, że pogoda w tym roku nam nie dopisuje, to trzeba czerpać z tych dni, które nam zostały do końca wakacji ile się da :) Ślicznie wyglądasz kochana! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną koszulkę! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko brzmi naprawdę super! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje odnalezienia szczęścia. Jak jak poprzednie tak i te spędzam bardzo niekreatywnie. Świetnie wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka świetnie pasuj do ciebie. Udanej zabawy na imprezie.

    Pozdrawiam miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się w końcu odnaleźć swoje szczęście, które sprawia, że jesteś aktywniejsza i jesteś radosna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kochana. Przeczytałam cały wpis. I jestem naprawdę szczęśliwa po przeczytaniu go. Dlaczego? Wiem co czujesz. I to jest najlepsze. Ja doskonale wiem co dała Ci ta miłość, to że ten ktoś jest kto ci zawsze pomoże, wspiera, że uskrzydla właśnie każdy Twój dzień. Widzisz teraz słońce codziennie przez okno, choć może padać deszcz. Znam to uczucie. Jest cudowne. Mam je od początku roku, od stycznia. I jest to uczucie, które zastępuję wszystko wokół. Naprawdę.
    Obyś była szczęśliwa i również, aby Cię to nigdy nie opuszczało kochana. Życzę duużo miłości i zrozumienia w związku.
    Cudowne uczucie widzieć Cię taką uśmiechniętą i pełną życia, bo tą miłość widać w oczach- i to jest najlepsze.

    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby nadal było tak dobrze a nawet jeszcze lepiej!
    Masz przepiękne włosy i obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to dobrze że jest cudownie :) życie jest zaskakujące więc nie powinniśmy nigdy być negatywni, doceniaj chłopaka i korzystaj z tego wolnego czasu ile tylko się da, w końcu został tylko miesiąc wakacji. Tańczenie do muzyki którą lubisz jest najlepsze, całkowity reset. Oby tak pozostało jak najdłużej!

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, że znalazłaś w końcu taką osobę! Trzymam kciuki, żeby było tak jak najdłużej :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe komentarze, obraźliwe usuwam.
pamiętaj, żeby zostawić link do swojego bloga - zawsze wpadam :)